Quartersnacks on nykyisellään vakiintunut skeittimedia, mutta 2000-luvun alussa kyseessä oli hyvinkin vapaamuotoinen blogin ja keskustelufoorumin sekoitus. Sen tarkoitus oli tarjota vaihtoehto suuremmilla skeittimedioille – kertoa, mitä kaduilla ja spoteilla oikeasti tapahtuu. Silloin pitää katsoa siihen suuntaan, missä ei välttämättä tapahdu niitä kaikkein kovimpia spektaakkeleita, mutta siltikin – tai juuri siksi – jotain tallentamisen arvoista.
Quartersnacks tarkoittaa naksuautomaatista neljännesdollarilla saatavaa purtavaa, jolla saa juuri siinä tilanteessa siirrettyä nälkää eteenpäin.
Quartersnackin perustaja Konstantin Satchek on opiskellut yliopistossa journalismia ja myös työskennellyt toimittajana ennen Quartersnacksin läpimurtoa brändiksi, jolla on toistuvia Nike SB Dunk -kollaboraatioita.