Happy Hour on 2000-luvun suomiskeittauksen kulta-ajan alkuperäinen brändi ja nyt 2020-luvulla koko Suomen kansallisaarre toistuvasti kansainvälisesti huomiota herättävänä ilmiönä. Mikä ja kuka muu voisi edustaa kollaboraatioilla – toistuvasti – niinkin varjeltuja brändejä kuin Moomin ja Tom of Finland -säätiö?
On aina arvostettavaa ja kunniakasta aloittaa jotain omaa. Se, että 20 vuoden jälkeen tekee asioita edelleen ensimmäisenä ja tavalla, johon kukaan muu ei pysty, on vähintään elokuvan arvoinen kertomus.
Laajasta suosiosta huolimatta Happy Hour on edelleen vahvasti sen skatetiimiin ja Jake Poroputaaseen henkilöityvä, kaikkien skeittareiden rakastama Häppäri. Samanaikaisesti se on maailmanlaajuisesti tunnettu ilmiö ja fasilitaattori, joka ylittää raja-aidat toistensa jälkeen.